Tuesday, November 28, 2006

Remuk Redam

I
Kalimah akhir itu
Terucap di bibirmu
Menggocang seluruh sukmaku
Lemah luruh ragaku
Gelita semua cahaya
Terpadam sudah duniaku

II
Apa perlu ku lakukan
Hilang arah dan tujuan
Meraba dalam kegelapan
Berat hati melepaskan
Setelah aku mencurahkan
Selaut kasih dan sayang

Remuk redam larat malam
Musnah ilham gemala rindu
Remuk redam sarat hiba
Masygul rasa di dedaun sengsara


III
Ku imbas kembali
Saat cinta terpatri
Mega indah menjadi saksi
Tak pernah ku menduga
Berakhir semuanya
Nyatalah kau berpura

1 comment:

Fara said...

akoq, aku ada few comments nih huhu:

1st, comment pasal lirik, mmg dari awal aku dh cakap, best betul ...

tapi kan ... kalau aku jadik pompuan tu, sure aku x puas hati kat ur last line, 'nyatalah kau berpura' tu .. isk iskk ... mana plak ler ko tau dia nk clash sbb dia pura2 selama nih? huhuhu ... disebabkan ur last line tu, kalau aku jadik awek tu, dalam pada nak terpujuk, terus tergeram balik .. muehehehe ..

itu lah saja yer saudara akoq ..