Monday, January 24, 2011

Power of Mind

Banyak orang bercakap tentang "power of mind" atau "kuasa minda"...semua terletak pada minda..kalau otak berkata ya..ia akan menggerakkan seluruh anggota badan serta pancaidera ke arah apa yang kita inginkan....

aku bukan tak percaya...tetapi kurang percaya terhadap teknik ini....terbaru kawan aku bercerita dia telah menggunakan teknik kuasa minda .....amat berkesan akhirnya dia dapat sebuah motosikal berkuasa tinggu berharga dekat dengan ratusn ribu.....hhahahah amat menakjubkan

maka aku pun teruja untuk mencuba...dan pada petang yang bersejarah itu..taktala hujan renyai renyai dan angin berderu perlahan .....aku mencuba mengguna kuasa minda....

jadi aku log in ke portal bank itu....masukkan nama pengguna serta kata laluan...dan aku klik ke baki akaun.....baki akaun aku seperti yang aku jangka tinggal satu digit......jadi aku fokus kan minda ku.....dengan harapan satu digit tu berubah menjadi 2 atau 3 digit pun jadilah....aku benar benar fokuskan minda...sampai tiada kendengaran lagi bunnyi hujan, tak terasa lagi deruan angin, tak terasa apa pun kecuali bunyi nafas aku keluar masuk dan masuk keluar....

enatah berapa lama aku berada dalam keadaan subconcious ......dan aku betul betul percaya ...yang aku hanya perlu bertahan barang lina enam nafas lagi...bangggg aku dikejutkan oleh pop-up...."u have been idle for sometimes,press ok to stay connected" dan aku press ok...dan aku lihat nombor pada baki akaun aku ....dan ia tidak lah berubah.......hahahhaha masih satu digit jugak....tapi apa yang penting....dalam masa 5-6 minit itu ,....aku berada dalam keadaan yang tenang...kerana minda aku telah difokuskan untuk mengharapkan yang baik...kalau menjadi ia adalah bonus kalau tak pon...sekurang kurangnya otak telah pun bebaskan diri kita semua dari belenggu kenegatifan.....

nanti aku cuba ...kuasa minda untuk menyelesaikan masalah babi-babi yang berkeliaran dia jalan raya

No comments: