Monday, June 26, 2006

Ayu Marsina Firana

Di kala embun menari
Ku kenali erti kasih
Di kala pagi berseri
Ku mengerti rasa cinta
Di kala terik mentari
Ku terasa nyaman nafasmu
Di kala hujan membasahi
Ku merasai bahang asmara

Keringat telah menyapaku
Dengarkan suara halus itu
Terus ku pekakkan inderaku
Darah pernah melukaiku
Ingatkan nanah terdahulu
Pantas aku berkata pasti
Airmata pun membasahiku

Ayu Marsina Firana
Aku bergelumang dengan pedihmu
Ayu Marsina Firana
Aku pasrah segala nistamu
Ayu Marsina Firana
Aku dibelenggu oleh cintamu
Ayu Marsina Firana
Aku menagis memanggilmu

Ayu Marsina Firana
Akhirnya ku laknat mu ke sisi
Akhirnya ku masih mampu berdiri
Akhirnya ku bisa menari
Akhirnya ku ketemui sejati
Akhirnya aku menjadi aku

1 comment:

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »